Datum
25 maj

Avslutningsfest på onsdag

Nu på onsdag är det dags för avslutningfest. Kl 18 börjar den, i matsalen. Fest har 50-talstema och det blir levande musik med den lokala gruppen Jonzy och Liberg. Festen är till för alla på skolan och har inte någon extra kostnad. Och naturligtvis är du lika välkommen med eller utan tidstypisk utstyrsel.