Publicerad 30 augusti, 2017 Uppvaktningar i personalen Några av våra medarbetare avslutar sina vikariat och några har gått och fyllt år. Fika, tårta och skönsång, alla glada. Larissa och Mathilda slutar i köket och tackas för sin insats av rektor Lena. Per-Anders och Karin uppvaktas av skolan och arbetskamrater genom rektor Lena, mitten, med anledning av sina bemärkelsedagar.